neljapäev, 1. aprill 2010

Täna on esimene aprill, mängime:

Mängu eesmärk on võimalikult palju punkte koguda:
Ühe-punkti naljad:
1. Ignoreeri viit esimest inimest, kes ütlevad "Tere hommikust!".


2. Helista mõnele, keda sa kontoris ei tunne, teata oma nimi ja ütle:"Ma helistasin vaid sellepärast, et öelda, et olen väga hõivatud ning ei saa praegu rääkida. Nägemist!".


3. Jookse nii kiiresti, kui suudad,üks ring ümber kontori.


4. Et vestluse lõppu näidata, pane käed kõrvade peale ning tee nägusid
Kahe-punkti naljad:
1. Kui keegi sulle mingi paberi annab, vaata seda ning sosista sensuaalsehäälega: "Mmmmm, see kõlab toredalt.".


2. Hoia oma püksiauk ühe tunni jooksul lahti. Kui keegi sellest juttu teeb,vasta: "Vabandust, kuid ma eelistan seda nii.".


3. Mine külg ees paljundusmasina poole.


4. Kui oled liftis, värista end dramaatiliselt iga kord, kui uksed lahti lähevad.


5. Ähi tualetis kõva häälega (tualetis peab sel ajal olema vähemalt üks "mittemängija").
Kolme-punkti naljad:
1. Ütle oma ülemusele: "Mulle meeldib sinu stiil" ning tulista teda kaheraudse sõrmega.


2. Räägi oma kolleegile mingit seosetut bla-blad ja küsi: "Kas said aru? Ma ei hakka seda kordama.".


3. Otsi sisetelefoni kaudu iseennast (häält moonutamata).


4. Ole veeautomaadi ees põlvili ning joo otse tilast (nägemisulatuses peab olema mõni mittemängija).


5. Tule tööle sõjaväeriietes, ning kui sinult selle kohta selgitust küsitakse, vasta: "Ma ei või sellest rääkida.".
Nelja-punkti naljad:
1. Tee koosoleku lõpus ettepanek, et kas või üks kord oleks tore lõpetada see hümni laulmisega. (Lisapunkt, kui ise laulma hakkad).


2. Mine mõne väga hõivatud isiku tuppa ja sel ajal, kui ta sind kasvava ärritusega vahib, kustuta ja pane tema lamp 10 korda põlema.


3. Kutsu kõiki, kellega räägid, ühe tunni jooksul nimega "Bob".


4. Lõuna ajal lasku põlvili ja teata: "Olgu jumal mulle tunnistajaks, ma ei lähe enam kunagi näljaseks.".


5. Kui sinu kontorikaaslane on väljas, vii tema tool lifti.
Viie-punkti naljad:
1. Koosolekul või keerulises olukorras löö mitu korda oma laubale ja pomise samal ajal: "Vait, kurat võtaks, olge kõik vait!".


2. Otsi üles tolmuimeja ning hakka oma laua ümbert tolmu imema.


3. Kirjuta kolleegi märkmikusse: "10:00: Vaata, kuidas ma sukkpükstes välja näen." 4. Vii oma arvuti klaviatuur kolleegile ning küsi: "Kas vahetame?".


5. Korda 10 korda ühe ja sama isikuga järgmist vestlust: "Kas kuulsid seda?" Kolleeg: "Mida?" Sina: "Unusta ära, see on nüüd möödas.".
Kuue-punkti naljad:
1. Teeskle majandusjuhti, helista ühele kolleegile ja teata talle, et ta on võitnud kohalikus restoranis tasuta lõuna. Lase tal minna.


2. Teata koosolekul kõigile, et sa "pead tõesti minema ja tegema number kahte.".


3. Riputa 60 cm pikkune tükk tualettpaberit oma pükstest tagant rippuma ning käitu üliüllatunult, kui keegi sellele tähelepanu juhib.
Võidab see, kes kogub kindlaks määratud aja jooksul rohkem punkte

Kommentaare ei ole: