neljapäev, 27. mai 2010

Eesti poolt ei saanudki hääletada


Kahjuks ei saanud UK-s Eurovisiooni esimeses poolfinaalis hääletada, niiet mul jäi oma kodanikukohus täitmata:) Meeldiv oli vähemalt see, et kohalike saatejuhtide kommentaarid Robini suhtes oli positiivsed. Mida ei saa aga öelda mõne teise esineja suhtes.

Olen tähelepannud, et britid on sellised hästi kohanevad inimesed. Olgu ilm mis iganes, ikka sama riietus. Näiteks soojade ilmadega oli küllalt kohata tüdrukuid eskimo saabastes (pole vaja, et soe ligi pääseks;)

Eks inimloomus ole igal maal ühesugune, kuid täna nägin esmakordselt pealt vargust (siin). Ja pean kohe ütlema, et mul ei jätkunud kodanikujulgust, et sellest müüjale teatada. Nimelt ühes suveniiripoes märkasin, et minu kõrval olev naine lihtsalt paneb pluusi oma kotti (pluusid olid lihtsalt riiulil, ilma riidepuuta). Mõtlesin, et võib olla kogub lihtsalt asjad kotti ja hakkasin teda vaikselt jälgima. Mõne aja pärast naine lahkus poest. Olin sõna otseses mõttes üllatunud ja sõnatu. Nii julmalt...

Esimesed pildid on ka üleval

Kommentaare ei ole: